Cupcake op verzoek

Afgelopen vrijdag kwamen Fauve, Julian en Maxim bij ons aan om Pasen en de verjaardag van Jack te vieren. Julian vraagt iedere dag via de webcam of oma nog weet dat ze een piratentaart voor hem moet maken. Ik laat dan altijd even de cupcake zien die ik als laatste gebakken heeft. Lastig als je aan de andere kant van Nederland zit en je best een hapje zou lusten. Vrijdag kwam hij dus binnen en nog voor zijn jas uit was en hij me een dikke knuffel had gegeven vroeg hij al of er misschien een cupcake voor hem was. Zeg maar wat je voor iets wil, dan maak ik het wel, zei ik tegen hem. En zoals het een echte kleuter betaamd koos hij voor een gruwelijke kleur cake, knal groen met een oranje topping. Graag nog wat felle sprinkels erop en hij heeft vol enthousiasme zitten schransen. Smaak was prima, vanille cake met witte chocolade topping. Als je de foto's ziet beleef je zijn kinderdroom...

0 reacties: