Te lang geleden

Okay, het is veel te lang geleden sinds ik mijn blog heb geupdate. Teveel tijd in andere dingen gestoken, tja en er zitten maar 24 uur in een dag...helaas.
Ik heb deze zomer mijn zomervakantie verdeeld tussen Fauve en Oostenrijk. In de week dat ik bij Fauve was kwam Mari nog langs. Ze had een supergeweldige cupcakestandaard voor me meegenomen van Macy's uit New York. Heb ik veel foto's van gemaakt nadat ik hem gevuld had met cupcakes met bramen en witte chocolade bavarois. Die foto's staan echter nog op Fauve haar camera, zal ik later uploaden. Mari, nogmaals super bedankt.
Van Mari had ik al eerder een kadootje gekregen omdat ze zo blij was met haar verjaardagstaart. Een batterfinger. Zorgeloos met je vinger door het beslag heen roeren en proeven :-)



Zoals ik al eerder vertelde zijn we naar Oostenrijk op vakantie geweest. Daar heb ik iedere locale supermarkt doorgespit om leuke bakspullen te vinden. Dan zie je ook meteen hoe in de landen om ons heen nog veel zelf gebakken wordt. De afdelingen in supermarkten zijn zoveel groter dan bij ons, het assortiment zo divers. Heerlijk om rond te struinen. Geprobeerd spullen te kopen waarmee je typische Oostenrijkse resultaten op tafel kunt zetten. Notenvulling voor in koeken, broodkruiden om uitgesproken alpenbrood te bakken enzovoort. Ontzettend leuk en vooral spannend om allemaal nieuwe dingen mee te gaan maken.

Zodra ik de foto's van Fauve ontvang plaats ik ze hieronder.

0 reacties: