Marsepein workshop

Donderdagavond ben ik samen met Marion naar een marsepein workshop geweest. Het thema was herfst. Helemaal leuk, een meesterbanketbakker die inmiddels les was gaan geven maar het werken met marsepein zo miste stond voor de groep. Duidelijk dat deze meneer vaker een stuk marsepein in zijn handen heeft gekneed. Goh, maakte die man mooie dingen in een razend tempo. Ontzettend veel van geleerd. Onder andere dat het boetseren toch helemaal niets voor mij is. Daar ben ik echt te ongeduldig voor. Toch maakt het me niets uit; voor de kerst kwam hij nog een keer een workshop kerstmarsepein geven en daar ga ik weer met Marion naar toe. Als bonus leerde hij ons nog een disneyfiguurtje maken, ik had gekozen voor Teigetje. Omdat ik er van overtuigd ben dat je hier handigheid in moet ontwikkelen heb ik mezelf maar getrakteerd op een pond marsepein en boetseerstaafjes om thuis aan mijn skills te gaan werken. Binnenkort dus wel weer wat showmodelletjes.



0 reacties: