Barbie voor Kiki

Vrijdag was de dochter van Marti en Bibi jarig, Kiki. Zo ongeveer het enige kleine dametje in mijn omgeving. Prima gelegenheid om mezelf helemaal los te laten gaan op een Barbietaart. Ik ben niet in het bezit van een originele Wondermold, maar ja, wie laat zich daar nou door tegen houden? Ik niet! Dus met kunst en vliegwerk had ik een "rok" gebakken. De temperatuur in huis was denk ik net iets te hoog, ik iets te ongeduldig, afijn, slechte combinatie. De fondant rose gekleurd en niet de tijd nemen om het even te laten rusten vraagt om kleef problemen. Tegen beter weten in ging ik er toch mee aan de slag. Kleven, wow, niet te zuinig. Waar ik ook ging uitrollen, overal zat het vast. Gelukkig heb ik een riante fantasie en is het in mijn ogen nog een leuke barbie geworden. Volgens mij heeft ze hem vanmiddag op haar verjaardagsfeestje gekregen, ben benieuwd wat ze er van vond.




Update 11 oktober 2009:
Kiki was blij met de taart, hij is hoogstpersoonlijk door haarzelf aangesneden op haar feestje !


0 reacties: