Whats on a man's mind....

Sinds ik een voorbeeld van een "boobies"taartje had gezien was ik aan het denken wat een goed excuus zou zijn om er een te gaan maken. Typische mannentaart. Als er nou ergens een groepje mannen werkt wat hier voor in aanmerking komt is het wel op mijn oude werkplek. De leidinggevende mannen kun je daar rustig omschrijven als "haantjes". Gisteravond had ik een fröbelavondje en dat was meteen een mooi moment om iets nieuws uit te proberen. Gecombineerd met het feit dat ik weet dat de heren zo ochtend overleg op de agenda hebben staan ben ik aan de slag gegaan. Vulling is amaretto bavarois en espresso botercreme. Kan niet wachten tot Jack (die de taart afgegeven heeft) straks thuis komt en de reacties verteld. Heerlijk! Speciaal gemaakt voor alle 100.000 keer dat er een opmerking over mijn decolleté gemaakt werd,hahahaha.



Update 11 oktober 2009:
Mannen zijn toch minder stoer als het er op aan komt :-)
Veel stoere opmerkingen via hun echtgenotes doorgespeeld gekregen (thanks to dvdw) maar toen ík aan iemand rechtstreeks vroeg of deze taart óók uitgebreid geshowd was kwam er een mompelend ontwijkend antwoord.
Voor mij is deze taartentruc goed geslaagd.
Hij scheen overigens wel met smaak opgegeten te zijn.

3 reacties:

Chantal zei
7 oktober 2009 om 16:19

ha ha ha wat een geweldige taart!!!
ben reuze benieuwd hoe de reacties waren...!!!

D@nielle zei
22 oktober 2009 om 21:32

lol wat een super taart zeg ! Hoe vond je het op de taartenbeurs ?

Anoniem zei
15 oktober 2010 om 21:46

Hoi,

Ik ben sinds kort bezig met taarten maken. Nu is mijn zwager bijna jarig en zei voor de grap dat ik wel een blote borsten taart voor hem mag maken. Nou, die krijgt hij van mij hoor! Nu mijn vraag aan jou... Hoe heb je het gemaakt, de vorm van de cake?
Alvast bedankt.

Groetjes Madelon
madelon-88@hotmail.com