Diep onder de indruk...

Afgelopen week heb ik een kadootje gekregen waar ik diep van onder de indruk was. Tegenwoordig zijn de kadootjes waar ik van onder de indruk ben meestal van dezelfde gever, en dat was ook nu het geval. Ik heb van Mari een boek gekregen van Planet Cake. Als ik al heel even de illusie rijk was dat ik ook iets moois kon maken was dat na het lezen van het boek wel weg :-( Elma is echter Elma niet als ze daar niet een giga uitdaging in ziet. Aankomend weekend moet ik een verjaardagstaart maken voor Geoff en ik ga alle tips en trucs die ik uit het boek gehaald heb gebruiken. Ik ben superbenieuwd!

Lieve, lieve Mari, ontzettend bedankt voor het waanzinnig mooie boek. Laat me weten wanneer je weer in nederland bent dan zal ik proberen je weer te verrassen met een taart. Dan mag je zelf beoordelen of je kadootjes invloed hebben op het eindresultaat. Dikke kus voor jou!!!

0 reacties: