De taart van MaRi en photoshop....

De taart van MaRi heb ik zondag naar Fauve toe gebracht, diepbevroren om maar zo vers mogelijk te zijn als MaRi maandag bij Fauve zou zijn. Helaas pindakaas was ik weer eens vergeten foto's te maken vóór de taart de vriezer in ging. Gelukkig kan fauve ook mooie foto's maken, met oog voor details en dus trooste ik me met de gedachte dat het allemaal wel goed kwam. Zondag de taart in de ijskast van Fauve gezet om hem geleidelijk te laten ontdooien (op het internet lees ik immers altijd dat dit de beste methode is). Vanuit MaRi kwamen gisteren al enthousiaste signalen dat ze er heel blij mee was en hem heerlijk samen met haar familie opgegeten had. Dat was goed! Vandaag kreeg ik een foto toegestuurd door Fauve.... Aj, de taart had het vriezeravontuur minder goed doorstaan als ik gehoopt had. De roze rand was gaan scheuren en had losgelaten (overigens prima in beeld gebracht op de foto,hahaha)en de bovenkant was helemaal gaan bobbelen. Jammer, want hij zag er zo geweldig strak uit voor hij de vriezer in ging. Fauve bood onmiddelijk aan om met photoshop aan de slag te gaan maar dat wilde ik niet, dit was immers het resultaat zoals het op de foto gezet was. Mijn blog gaat niet alleen maar over mijn successen maar zeker ook over de mislukkingen :-) Wel natuurlijk weer van geleerd dat wat er ook gebeurd, meteen als een taart af is foto's maken. Afijn, de taart was een mooie roze/witte chanel clutchbag. Hij was heel spannend om te maken, vooral de stikselmotieven. Bovendien was het mijn eerste tas-taart en dat was leuk. Boel van geleerd voor een volgende poging! MaRi, ik hoop dat je kon zien dat hij met liefde gemaakt was want dat is het belangrijkste aan een verjaardagstaart: veel werk en tijd en voorbereiding allemaal speciaal voor de jarige. Fijne verjaardag!



Wat is mijn volgende project? Geen verjaardagen in het verschiet dus ik weet het even niet! Groetjes en tot gauw, Elma

1 reacties:

Fauve Design zei
5 augustus 2009 om 10:18

Nou,toch was hij geweldig :)