Muffins bevlieging

Zoals ik in mijn laatste berichtje al vertelde beviel het muffins bakken erg goed. Vooral iets om "even snel" te maken. Dat het ook te snel kan ontdekte ik vrij vlot :-). Ik had deze etagere vol met muffins gemaakt. De blueberry was ik al helemaal weg van en het leek me ook leuk om iets met banaan te gaan maken. Dus banaan met chocolate chips. Persoonlijk heb ik een zwak voor eetwaar met banaan en ik kon dus niet wachten tot ze klaar waren. Wat een domper. Lekkere krokante korst maar voor de rest een smakeloze bende (okay, het begon er al mee dat Jack smorgens de helft van mijn bananenvoorraad spontaan mee nam naar zijn werk, dus banaan zat er nét genoeg in) maar het smaakte droog en nep terwijl ik een heerlijk smeuig geheel verwacht had. Ik baalde. En was vooral weer even klaar met muffins. Ik begreep pas wat er verkeerd gegaan was toen ik de volgende dag iets in de magnetron wilde doen en daar een bakje met inmiddels weer gestolde boter aan trof.....die hadden de bananenmuffins nooit meer bereikt. Gelukkig zie je het op de foto allemaal niet en geeft het toch een schattig plaatje.




Een paar dagen later besloot ik cupcakes te maken om mee te nemen naar mijn werk. Sommige gevuld met perzikjam en mango botercreme, andere gevuld met aardbeienjam en walnootbotercreme. Alles klaar gezet om de volgende morgen mee te nemen, helaas werd ik geveld door een griepvlaag. Ze hebben mijn werk nooit gehaald. Gelukkig leef ik in een huishouden waar altijd mensen bereid zijn om zich op te offeren...er was er vrij snel geen een meer over.

1 reacties:

D@nielle zei
23 augustus 2009 om 22:23

oh zit er lekker uit ! Ik heb al eens bananencupcakes gemaakt (volgens recept uit 500 cupcakes) waren erg lekker alleen vind maar 1 van de 2 boys ze lekker ....