Tallie

Al lang probeerde Chantal en ik samen iets af te spreken. Tallie is mijn maatje op het werk. We zijn eeuwig samen in strijd met de kilo's. Dankzij (?) haar ben ik ook nog ooit eens aan het "Sonja" gebeuren begonnen. Heeft overigens weinig nut als je hobby taarten bakken is, die komen in het dieet van Sonja niet voor (vreemd....ze heet toch niet voor niets Bakker?). Tallie wierp in de tussentijd nog even een klein kereltje, Sem. Deze had wat opstart problemen en dus was een goed gevulde chocoladetaart een zoete pleister op de wond. We hebben ff heerlijk samen zitten lachen en zitten huilen. Hoe bedoel je, emotioneel incontinent? (Ze vertelde overigens dat haar Ad een workshop wilde gaan doen om te leren taarten maken. We hebben afgesproken dat ik hem alles leer over taarten maken wat ik weet en dat hij mij dan leert Sushi te maken, daar is hij een pro in en ik krijg niets toonbaars gemaakt). Ik kreeg 's avonds laat nog een sms dat de taart zo heerlijk was, dus ook daar weer een succes. Je zou bijna denken dat het tijd wordt voor een grote mislukking.....

0 reacties: