Hernieuwde poging

Vandaag twee cupcakes in de herkansing.

Het model van de roze, maar dan dit keer zonder de korrelige structuur (hoopte ik). En de smaak van de oranje swirl maar dan minder "rubberachtig". Gekozen voor chocolade cake waaraan sinaasappelzest is toegevoegd. De toef is op basis van slagroom, iets boter, iets pudding en wat mandarijntjes. Structuur is beter, smaak is heerlijk. Toch is het nog lang niet zoals ik in gedachte heb. Dus voorlopig nog lekker blijven oefenen. Mijn oven zou weer op hete lucht stand kunnen ( Jack zondag nagekeken) maar helaas werkte het niet. Kwam ik natuurlijk pas achter tegen de tijd dat de baktijd bijna om was. De helft van de cupcakes was dus maar in model. Geen probleem, de mislukkingen deden qua smaak niet onder. Wel jammer van de oven, ik hoop dat Jack het toch nog kan fiksen. Kunnen we daarna nog veeeeel meer cupcakes tegelijk bakken, hahaha.

1 reacties:

Fauve Design zei
1 april 2009 om 12:55

LOL,nog veeeeeeel meer cupcakes!!