Cloud nine cupcakes

Gisteren heerlijk al mijn gevolgde blogs doorgelezen. Op een blog uit amerika kwam ik rainbow cupcakes tegen. Ik moet zeggen, ze lijken me niet echt lekker. Om te zien vind ik ze echter berestoer. Ach en het kon toch niet zoveel werk extra zijn, paar bakjes, wat kleurtjes. Topping moest mooi wit zijn, dat was al lastiger. Een zonnetje van gele candy melts, mooi moment om die ook eens uit te proberen.

Het beslag op volgorde in de caises doen en zorgen dat niet alles door elkaar ging was meer werk dan ik verwachte. De "witte" botercreme smaakt heerlijk maar is minder wit dan ik gehoopt had. De candy melts uiteindelijk hoef je echt niet te verdunnen, dan stroomt het vrij hard uit de spuitzak, zucht. En toch, het eindresultaat is meer dan grappig. En lekker :-) Cloud nine cc's, dat gevoel geven ze me.

0 reacties: