Off topic?

Aanstaande zaterdag is onze Fauve jarig. Ze heeft alle kadootjes al gekregen, het enige wat ze nog moet krijgen (maar wel al weet dat ze het krijgt) is een ticket naar Lille waar we samen naar de grootste rommelmarkt van Europa gaan. Ik ben niet goed in kadootjes bewaren, zeker niet voor Fauve. Ik ben ook niet goed in een verjaardag vieren zonder verrassing. Geoff en Fauve weten na al die jaren dat er meestal een verrassing in zit op hun verjaardag. Jullie weten uiteraard dat ik niet zoveel kan vertellen omdat Fauve mijn blog ook leest. Tipje van de sluier: Ik heb iets gemaakt. Iets waarvan ik mezelf beloofde dat ik dat heel erg lang niet meer hoefde te maken omdat ik het zó ontzettend niet leuk vindt om te doen. Maar iets zegt me (moederinstinct?) dat Fauve er ontzettend blij mee is. Jack was onder de indruk van het eindresultaat, wist na al die jaren samen absoluut niet dat ik op dat gebied ook uit de hoek kon komen. Helemaal tevreden ben ik niet maar ach, er stroomt een overdosis moederliefde vanaf...en dat maakt toch een boel goed? Na het weekend zal ik wel foto's plaatsen en dan mogen jullie bepalen of dit stukje off-topic is :-)

Tot dan !

2 reacties:

FauveDesign zei
14 juli 2009 om 22:23

Ik ben heeeeeeeeel erg benieuwd!! :D

D@nielle zei
15 juli 2009 om 22:00

ooooh naar Lille zucht dat wil ik ook nog eens. Ben ook heel erg benieuwd wat je hebt gemaakt, een giga cupcake ???