Cake pops


Ach mam, doe nou een keer, helemaal wat voor jou. Zo werd ik overgehaald door Fauve om aan het cake-pops avontuur te gaan beginnen. Wat een hel. Helemaal totally niks voor mij. Dat gepriegel maar vooral al die chocolade aan mijn vingers....ieeeeuw. Alleen het versieren was leuk. Totaal onvoorbereid ook weer begonnen: ik had alleen kleine lollystokjes, veel te weinig zakjes om ze in te pakken en misschien nog wel het ergst: ik had even niet nagedacht over waar ik ze na het dippen in ging prikken. Dus dat werd een stuk piepschuim van een keukenapparaat, creatief nietwaar? Uiteindelijk is het resultaat "grappig" maar als je weet hoe het er eigenlijk uit had moeten zien.... Afijn, ook van missers leer je :-)
Jules heeft ze uitgedeeld op zijn afdeling, nu de reacties even afwachten.

Cake-pops van vanillecake met creamcheesetopping. Melk en rose chocolade.




2 reacties:

Anoniem zei
2 februari 2011 om 15:19

Dus....

Ik heb de pops uitgedeelt op het werk en het was een overweldigend succes.
Ik kreeg direct de vraag van 4 collega's of ze ook op bestelling gemaakt worden?
1 x voor verlovingsfeest (50 stuks)
2 x als geboorte gebakje
1 x voor een verjaardag

dus, handschoenen kopen tegen het ieeeuw-gevoel en fabrieken maar...

Groetjes, Jules

Fauve Design zei
2 februari 2011 om 18:23

Nou dat wordt dus Freubelen :)

Ik vindt ze er super leuk uitzien!