Cake pops 2

De reactie's op de cake pops waren overweldigend. Dat was even schrikken. Dus nog maar even inspiratie op doen op het internet, beetje browsen, plaatjes kijken, recepten zoeken... Dus zojuist maar weer stokjes en cellofaan zakjes gekocht en het boek van de "Cake pops Guru: Bakerella" besteld. Persoonlijk was ik niet zo enthousiast over de smaak. Net als choco bites (yup, choco pops zonder stokje) die ik al eens eerder had geprobeerd, was het niet "mijn ding". Dus maar op zoek naar een lekkere vulling, dan lijkt het me leuker om vaker te maken. Iemand een goed recept? Laat het me weten. Misschien ben jij wel degene die me net dat duwtje kan geven om hiermee door te gaan. Het enige echte pluspunt wat ik op dit moment al zie is dat ik mijn collectie sprinkles uit moet/mag breiden. Yaj!!

0 reacties: